איך לתמחר פרוייקט

ובכן הדרך הקלה מבחינתי הייתה לנסות ולזהות את הדברים העיקריים שאנשים שאנשים רוצים (בתחום הפעילות שלי) ולבנות מסביבם "דילים". זו דרך להפוך פרוייקט לסוג של מוצר שגבולותיו ברורים פחות או יותר, יצרתי אותו כבר בעבר וקל לתמחרו. דוגמאות ניתן לראות במחירון האתרים כאן באתר.

זה עובד לגבי אתרי תדמית, וגם מצורף מחיר שעה לפיתוחים נוספים. פרוייקטים של קידום הרבה יותר בעייתיים לניסוח כ"דיל", ותלויים מאוד בתחום ובתקציב.  בכל זאת אפרסם כאן בקרוב סכמה כללית לתוכנית קידום וההתקציב הדרוש לכל שלב.

איך לתמחר ניהול קמפיין PPC (באדוורדס למשל),  בד"כ באחוזים מהקמפיין, בגבולות 10%-30% כפונקציה של תקציב הקמפיין כשברקע כמובן עלות שעת עבודה (+ מחיר הקמה ראשונית  לפי היקף הקמפיין)

איך לתמחר פרוייקט פיתוח? הדרך הבטוחה יחסית, היא לנסות לפרק את הפרוייקט למרכיבים בסיסיים, להעריך כל אחר בנפרד, לסכם ולהכפיל ב 2 כמקדם ביטחון. הדרך הממש בטוחה היא לתמחרו על בסיס שעות

איך לתמחר שעת עבודה, כאן חישוביו המלומדים של עמית למקצוע, מבוססים בעיקר על עלות מחייה ומושווים לאחר מכן למחיר הממוצע  בשוק.

וכאן חישוב עלות נוסף להקמת אתר תדמית + הסברים.

Share